Tuesday 5 July 2011

Setelah 3 Tahun Bersama, Akhirnya Berpisah Jua :(

Assalamualaikum All,

Ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan dh turun dengan lebatnya di tengahari..ku sangkakan kau setia denganku hingga ke akhir hayat rupanya kau telah planning utk meninggalkan aku di sini..uwaaaaa..kau kejammmm...

Tiada lagi warna2 kehidupan yang menceriakan, tiada lagi riang-ria dan gelak tawa kita berdua..aku seperti primadona yang dalam kesengsaraan dihimpit liku2 kehidupan yg pahit..tiada lagi pengembaraan oasis..semuanya tiada lagi..Eeeeeeee!!!!!

Sampai hati sayang kau tinggalkan aku..pedih menyucuk2..

 :(

:(

:(

:(

:(
ASTRO..aku terpaksa melepaskan kau..kau sekarang dh mula nk jual mahal yek!..aku nk yg jual murah jek..amik kau..suamiku dh tamatkan riwayat kau..

Dimana ku nk carik ganti..di mana kau ASTRO Warna..ke mana kau menghilang ASTRO Ria..siapa lagi ku nak mencari ganti ASTRO Prima..oh! ASTRO Oasis ku..kau telah buat aku menderita Chanel E! (no more Keeping Up With The Kardashians)..i can't meet ur again Giuliana & Bill..

Ahhhhhh!!!

"Kenang daku dalam mimpimu"..









No comments:

Post a Comment