Tuesday 27 December 2011

Azam Tahun 2012

Assalamualaikum,


Bila masuk tahun baru nie, seriau pulak bulu tengkuk nie..ape taknye..umur pun sama meningkat ngan tahun baru..

Azam aku tahun nie nak kuruskan badan..back to normal macam sebelum kawin..sebelum kawin berat  cuma 48 kg jek..sekarang!!..ambik kau..x boleh jadik nie..spare2 tyre dh mula membentuk bunga2 yg dulu haus..husband pun dah mula comment.."gemok!"..ok isteri awak jea lah yg gemok..awak kurusss sangat!..tapi xpe demi suami tersayang..aku akan berusaha walaupun dh payah..bile tengok balik baju akad nikah dulu..alahai rampingnye aku..patut la dia ckp aku sebenarnye kecik (hari pertama kawin)..sebab, biasanya aku pakai baju yg bersaiz besar..

Yang aku musykil macam mane badan aku boleh naik sebegini rupa..badan..badan..cair lah lemak cepat2..baju yg dulu saiz "Sempit" dh x boleh pakai..

Selain tue azam tahun depan, nk kumpul duit banyak2..nk pi jalan2.. 

Peace!

No comments:

Post a Comment