Saturday 4 August 2012

HERBALIFE

Assalamualaikum,

Hari nie saya nak share dengan anda rahsia saya menurunkan berat badan yang sihat. Tanpa perlu berlapar dan saya masih boleh menikmati makanan kegemaran..saya juga x perlu skip nasi.

Dengan HERBALIFE, saya bukan sahaja menurunkan berat badan malah tubuh saya juga mendapat bekalan nutrisi yang secukupnya. Buktinya, dalam masa 1 minggu saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 2 kg..ukuran pinggang saya juga menyusut 2 inci. Sape x happy kan..sekian lama saya mencuba untuk turunkan berat badan akhirnya berjaya jugak..saya diperkenalkan produk nie oleh seorang rakan yang turut mengalami masalah berat badan..beliau berjaya membuktikan keberkesanan produk nie..itu yang buat saya teruja.



Sebagai permulaan, saya cuma mengambil Tea Mix 2 liter sehari..badan mula rasa lebih ringan dan bertenaga..x macam sebelum nie asyik rasa ngantuk..fungsi tea mix ini ialah menambahkan tenaga, meningkatkan metabolisma dan menyahtoksin dalam badan kita..hubby pun dah mula ambil Tea Mix nie..ade 2 perisa; lemon dan peach..saya suka lemon.

Bukan ini sahaja, selepas tengok kawan dah mula slim saya terus ambil 2 lagi produk penting iaitu Formula 1 dan Formula 3. Strategi bermula awal puasa. Hanya 2 scoop F1 dan 1 scoop F3 shake bersama 350 ml Tea Mix saya dah kenyang macam makan hidangan biasa..plus tubuh saya sihat sebab produk nie kaya dengan nutrisi. Saya shake setiap selepas berbuka dan semasa bersahur. Alhamdulillah, selepas 1 minggu berat badan memang turun. Pengambilan semasa bulan ramadhan nie memang membantu..kalau tahun2 yang lepas berat badan cuma turun 2 kg jea sebulan semasa bulan ramadhan dan naik balik lepas raya..selain tue kulit jugak makin cantik dan gebu..

F1; ade 5 perasa, coklat, cappuccino, strawberry, vanilla dan tropical..nutrisi seimbang setiap hari dan memberi rasa kenyang..saya minum vanilla

F3; membantu membentuk semula tubuh dan mengurangkan inci

Apa lagi kawan2..kalau nak dapatkan produk nie dan tahu lebih lanjut just PM me k..saya sedia membantu. bai

No comments:

Post a Comment