Wednesday 18 April 2012

Bawal Printed Crazee

Assalamualaikum,

Seperti biasa hari Jumaat adalah hari yang paling gumbira kepada penjawat awam (maybe) sebab waktu rehat yang panjang. Jadi masing2 akan panjang langkah ke shopping mall. Aku, kalau x ke Mid Valley mesti Amcorp Mall..paling dekat dan store2 kat situ agak menarik hati. Antara kedai yang paling aku suka kedai tudung.

Nak dijadikan cerita Jumaat lepas aku n best friend pegi kedai tudung tue..tujuan pertama nak cari instant hijab tapi percayalah xdenya nak tengok instant hijab saje mesti jeling2 tudung lain jugak. Dannn, aku sudah terpandang itu tudung yang coraknya macam shawl.. Canteknya! Tapi, rupa-rupanya bawal printed. Aku baru tau kewujudan bawal printed nie. Yang kawan aku x bertudung nie pulak yang tau bawal printed sekarang tgh hot..eh!..material memang aku suka sebab senang nak lipat bila pakai..terletak elok jek atas bahu dan bahagian muka. Dah lama x pakai bawal semenjak instant hijab nie muncul. Dan aku pon sebenarnya teringin nak pakai shawl. Tetapi disebabkan husband x suka, katanya pening tengok duk lilit2..lambat. Pakai pon dh setengah jam. Jadi, turutkan aje lah.

Lain yang nak dibeli lain pulak yang aku beli..oleh kerana sudah berkenan grab 2 helai..kebetulan memang nak pakai kenduri kawin hari ahad..memang cantek lah..harga pon murah sangat kalau nak dibandingkan beli kat online..aku dah compare ngan harga kat online..online mahal sikit sebab include postage fee..kat sini dalam linkungan RM 12 ke RM 15 jek selai. Itupun kalau beli lebih 2 helai dapat lagi murah..berbaloi kan.

2 helai pertama yang dibeli

Dan seperti biasa nafsu beli tudung nie memang x boleh di tahan2..hari isnin aku pegi lagi kedai tue tapi ngan kawan lain..aku dah hasut dia bawal printed tue..dia grab satu dan aku dengan tamak halobanya grab 3 sekaligus. Sekali beli nak pakai untuk raya walaupun raya lambat lagi..uhh..memang x boleh la tengok tudung cantik2 nie..cair..sekarang tahan nafsu dari beli tudung lagi..sabar yea..tunggu corak baru keluar pulak..ehem!





Ok..bai!

4 comments:

  1. jom shopping tudung nk dapat gaji . lalalalala nk beli shawl banyak2 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. gaji ni mescya belanja kakak2 kesayangan sorang satu tudung bawal printed..memandangkn duit dia lg masyuuuukk

      Delete
    2. yea dot..aku suka..Hosni simpan duit nak kawin..

      Delete